Treeningud - Treening - Fitlife Kuressaare
Treeningplaan

Treeningud

BODYJAM™

Les Mills BODYJAM™ on 55-minutiline kaloreid põletav kardiotreening, mis hoiab keha ja meelt väga heas vormis, pakkudes tantsunautlejatele huvitavaid liikumiskombinatsioone, uusimaid tantsustiile, kuumimaid hitte ja suurepärase enesetunde. BODYJAM™ sobib kõigile, vaatamata eale ja füüsilisele ettevalmistusele, kuna koreograafia on pigem lihtne ja annab võimaluse sama kombinatsiooni õppida mitu korda. Kava püsib trennisaalis sama 3 kuud, see võimaldab kõigil sammud ja liikumine selgeks saada.
You may work and play hard but you must DANCE hard.

BODYSTEP™

BODYSTEP™ on 55-minutiline intensiivne lihas- ja kardiotreening. Tunnis kasutatakse stepipinki, mille peal tehakse palju erinevaid lihtsaid kombinatsioone, hüppeid, kükke, väljaasteid, toenglamanguid ja kätekõverdusi. Kuna treeningu käigus läheb pulss üsna kõrgele ei ole BodyStepi tund sobilik algajale treenijale. Tundi on oodatud nii mehed kui naised. Treeningprogramm uueneb iga kolme kuu järel.

BODYBALANCE™

Les Mills BODYBALANCE™ on keha ja meele treening, kus tehakse rahuliku muusika saatel mitmesuguseid liikumisi ja harjutusi, mis põhinevad jooga, tai chi ja pilatese tehnikatel. Muusika ja erinevate harjutuste harmooniline ühendamine parandavad rühti, arendavad painduvust, tugevdavad lihaseid, koordinatsiooni- ja keskendumisvõimet ning tasakaalu. Treeningprogramm uueneb iga kolme kuu järel.

BODYPUMP™

Les Mills BODYPUMP™ on 55 minutiline lihasvastupidavuse treening, mida tehakse hoogsa ja inspireeriva muusika saatel. Treeningus kasutatakse spetsiaalseid kange ja ketaste komplekte, kus kangi raskust saab panna vastavalt soovile ja treenitusele. Treeningus vormitakse kõik suuremad lihasgrupid ning treening lõpeb venitusega. BODYPUMP™ treeningus sammukombinatsioone ei tehta. BODYPUMP™ sobib hästi ka meestele ja jõusaalitreeninguid harrastavale inimesele. Treeningprogramm uueneb iga kolme kuu järel.

Les Mills TONE™

Les Mills TONE™ on 45-50-minutiline treening, mis pakub optimaalset segu jõutreeningust, aeroobsetest harjutustest ja kerelihaste tugevdamisest. Proovile panev tund sisaldab väljaasteid, kükke, funktsionaaltreeningut ja treeningkummi harjutusi, põletab kaloreid ning viib Su vormi järgmisele tasemele. Samuti on see hea lahendus tugeva aluspõhja loomiseks. Les Mills TONE™ ’i treening pakub valikuid igale treenitustasemele, tänu sellele lahkuvad kõik tunnist eduelamusega. Les Mills TONE™ tõstab energiataset, suurendab painduvust, arendab tasakaalu ja kiirust ning tugevdab kerelihaseid. Ühtlasi põletad kaloreid ning saavutad parema vormi ja vastupidavuse.

BODYATTACK™

Les Mills BODYATTACK™ on 55 minutiline kõrgema pulsisagedusega vastupidavustreening, mis on inspireeritud erinevatest kergejõustikuharjutustest nagu põlvetõste ning mitmed hüpped ja liikumised, et arendada kiirust, jõudu ja vastupidavust. Tunnis näitab treener nii lihtsamaid kui ka raskemaid harjutuste versioone. Korraliku pingutuse korral võib treeningus põletada kuni 700 kalorit!

TONING

Toning on lihtne ja väga tõhus lihasvastupidavustreening, mille eesmärgiks on tõsta läbi funktsionaalsete jõuvastupidavusharjutuste lihastoonust ning parandada kogu keha vormi.
Lühikese soojendusega valmistatakse lihased ette tõhusaks treeninguks. Põhiosas kasutatakse erinevaid treeningvahendeid ja oma keha raskusjõudu. Treening lõpeb taastavate venitustega. Treening arendab lihasjõudu ja vastupidavust, parandab rühti ning põletab efektiivselt kaloreid. Treening sobib kõigile, ka algajatele. 

HIIT

HIIT on 45- minutiline lihasvastupidavustreening, kus harjutused vahelduvad puhkepausidega. Harjutuste ja puhkepauside pikkuse muutmisega saab treener muuta treeningu raskust. Treeningu ülesehitus on mitmetahuline, kombineerituna inimese omal keharaskustel põhinevate harjutuste kui ka vahendite abil sooritavate harjutustega (hantlid, kettad, stepipink jne).
Sammukombinatsioone treeningus ei tehta ning treening sobib hästi pigem edasijõudnud treenijale, kes soovib oma treeninguid mitmekesistada ning viia oma vormi uuele tasemele. Treening lõpeb venitusega.

AUTUMNDANCE/ WINTERDANCE/ SPRINGDANCE/SUMMERDANCE

Tantsutrenn, mis on inspireeritud kaasahaaravatest tantsuhittidest. Tantsutrennis saad tõsta oma keha toonust, tehes lihtsaid, kuid samal ajal piisavalt intensiivseid tantsuliigutusi. Treening sobib nii algajale kui ka juba kogenud tantsijale. Tantsukavad on inspireeritud aastaaegadest. Selles treeningus on hea tuju on garanteeritud 🙂