FitLife

Üld- ja ostutingimused

Spordiklubi FitLife 24H liikmelepingu kasutustingimused

1. Lepingu sõlmimine

Spordiklubi (edaspidi Klubi) ja Spordiklubi liige (edaspidi Liige) sõlmivad liikmelepingu (edaspidi Lepingu) spordiklubi kodulehel www.fitlife.ee . Alla 18-aastase Liikme nimel sõlmib ja allkirjastab Lepingu tema seaduslikuks esindajaks olev lapsevanem või hooldaja, kes jääb koos Liikmega Klubi ees solidaarselt vastutavaks kõikide lepingus tulenevate Liikme kohustuste täitmise eest. Alla 16-aastastel isikutel ei ole lubatud Spordiklubi kasutada (v.a. noorte jõusaalitreeningud). Privaatsustingimused ja liikmelepingu üldtingimused loetakse sõlmituks Klubi treeningpaketi ostmisega.

2. Treeningpaketi kasutus

Liikmeleping ja kehtiv treeningpakett on mõeldud personaalseks kasutamiseks ning treeningpaketi kasutusõiguse teisele isikule edasiandmine on keelatud, v.a. kui selles on eelnevalt Klubiga kirjalikult kokku lepitud. Oma treeningpaketi kasutusõiguse üleandmisel teisele isikule ilma kirjaliku kokkuleppeta toob kaasa 360€ suuruse trahvi.

3. Liitumistasu

Liitumistasu tuleb tasuda Lepingu sõlmimisel Klubi klienditeeninduses. E-liitumisel liitumistasu ei ole. www.fitlife.ee. Liituja saab Klubiga liitumisel õiguse kasutada FitLife 24H telefonirakendust, mis võimaldab treeningutesse broneerimist ja pääslate avamist. Liitumistasu maksumus on toodud hinnakirjas Klubi kodulehel.

4. Treeningpaketid

Tähtajatu jõusaalipakett võimaldab 24H ööpäevas avatud jõusaali külastust 1 kord päevas. Tähtajatut lepingut saab korraliselt üles öelda 30 päevase etteteatamisega vabas vormis teate saatmisega aadressile tartu@fitlife.ee

Tähtajatu täispakett võimaldab 24H ööpäevas avatud jõusaali ja rühmatreeningute külastust 1 kord päevas. Tähtajatut lepingut saab korraliselt üles öelda 30 päevase etteteatamisega vabas vormis teate saatmisega aadressile tartu@fitlife.ee

Päevapiletit on võimalik osta Eedeni keskuse lahtiolekuaegadel Klubi sissepääsuväravate juurest viipemaksena.

Proovikuu ja proovinädala treeningpääset on võimalik osta e-poest või Klubi klienditeenindusest selle lahtiolekuaegadel.

5. Maksepuhkus

Liikmel on õigus taotleda maksepuhkust minimaalselt 30 päevaks. Maksepuhkuse perioodil peatub liikmele kehtiv leping ja kõik sellega seotud kohustused. Maksepuhkuse ajal ei ole liikmel õigust kasutada Klubi teenuseid, sealhulgas jõusaali, rühmatreeninguid või muid pakette, mis on seotud liikmelepinguga. Maksepuhkuse vormistamiseks peab liige esitama vastava avalduse Klubi klienditeenindusele e-posti teel aadressile tartu@fitlife.ee. Avaldus peab olema esitatud vähemalt 5 tööpäeva enne uue kuu algust. Jooksva kuu sees maksepuhkust ei ole võimalik vormistada – see rakendub alati järgmisest kalendrikuust. Kui liige ei ole õigeks ajaks maksepuhkust taotlenud, jätkub lepingu tavapärane maksegraafik. Maksepuhkuse perioodil ei ole liikmel võimalik lepingut lõpetada ega etteteatamistähtaega alustada. Kui liige soovib peale maksepuhkust lepingu lõpetada, algab 30-päevane etteteatamistähtaeg uuesti alates päevast, mil leping pärast maksepuhkuse lõppu taas aktiveerub. Tähtajatute lepingute puhul toimub maksete jätkumine vastavalt lepingu algsetele tingimustele kohe pärast maksepuhkuse lõppemist. Klubi jätab endale õiguse keelduda maksepuhkuse andmisest, kui liikmel on varasemalt olnud võlgnevusi või muid täitmata kohustusi.

6. Ostuprotsessi kirjeldus

Esmalt tuleb FitLife 24H kodulehelt www.fitlife.ee e-liitumise väljalt valida välja sobivaim pakett, täita isikuandmete ankeet ja tasuda treeningpaketi maksumus. Valitud teenuse eest on võimalik tasuda kodulehel eurodes pangalingi kaudu või spordiklubi klienditeeninduses kohapeal. Päevapileti eest on võimalik tasuda viipemaksena spordiklubi sissepääsuväravate juures.

Küsimuste tekkimisel või pretensioonide korral pöörduge meie klienditeeninduse poole telefoni teel +372 557 9067või edastage e-kiri aadressile tartu@fitlife.ee. Kirjadele vastatakse 2 tööpäeva jooksul.

7. Ostust taganemise kord

Ostust võib taganeda 14 päeva jooksul ostu sooritamisest esitades vabas vormis avalduse e-kirjana aadressile tartu@fitlife.ee. Avalduses peab olema toodud ostu sooritaja ees- ja perekonnanimi, pangakontonumber, millelt ost sooritati ning ostusumma ning ostust taganemise põhjus. Ostusumma tagastatakse 5 tööpäeva jooksul peale avalduse saamist tingimusel, et Liige ei ole toodet või teenust tarbinud.

8. Klubi kodukord

Liige käitub Klubis headele kommetele vastavalt ning suhtub Klubis asuvasse varasse heaperemehelikult. Klubis on keelatud oma tegevusega teisi häirida. Kui Liige on broneerinud koha treeningusse ja ei saa treeningus osaleda, siis ta vabastab broneeringu hiljemalt 1h enne treeningu algust. Tühistamata broneeringute eest on Klubil õigus trahvida Liiget päevapileti rahalises väärtuses.

9. Vastutus

Klubi ei vastuta Liikme tervisliku seisundi ja võimalike vigastuste tekkimise eest. Kergemate vigastuste korral asub esmaabikapp Klubi fuajees. Tõsisemate vigastuste korral kutsuda kiirabi telefonil 112. Klubi ei vastuta riidekapis hoitavate esemete säilimise eest. Klubist lahkumisel on esemete kappi ja riietusruumi jätmine keelatud.

10. Liikme kontaktandmete, pangakonto numbri vms muutumine

Liige kohustub koheselt informeerima Klubi klienditeenindust oma nime, postiaadressi, pangakonto numbri, telefoni või e-postiaadressi muutumisest.saates sellekohase teate tartu@fitlife.ee aadressile. Teated ja muu kirjavahetus loetakse Liikmele kätte toimetatuks, kui edastamisest on möödunud viis (5) kalendripäeva.

11. Isikuandmete töötlemine

Klubi töötleb Liikmete isikuandmeid vastavalt Privaatsustingimustele, mis on leitavad Klubi kodulehel www.fitlife.ee.

12. Lepingu tingimuste muutmine

Klubi jätab endale õiguse Lepingu tingimuste muutmiseks. Tingimuste muutumisest informeeritakse Liikmeid Lepingus sätestatud korras 30 päeva enne muudatuste jõustumist. Juhul, kui Liige leiab, et tema huvisid on Lepingu tingimuste muutmisega oluliselt kahjustatud, võib Liige 30-ne päeva jooksul muudatuste teatamisest Lepingu erakorraliselt üles öelda informeerides sellest kirjalikult Klubi personali. Juhul, kui Liige ei ole Lepingut üles öelnud 30-ne päeva jooksul peale Lepingu tingimuste muutmisest teavitamist, loetakse muutunud Lepingu tingimused Liikme poolt vastu võetuks.

13. Stebby

Stebby keskkonna kaudu ostetud piletite ja pakettide kasutamisel kehtivad kõik Klubi liikmelepingus ja kodukorras sätestatud tingimused. Pileti või paketi ostmisel Stebby süsteemist peab liige teavitama Klubi klienditeenindust, kuna Stebby süsteem ei saada Klubi poolele automaatset teadet ostu kohta. Teavitamise eesmärk on tagada sujuv ligipääs Klubi teenustele ning vältida võimalikke viivitusi. Ilma teavitamiseta võib esineda ajutisi ligipääsupiiranguid, kuni ost registreeritakse Klubi süsteemis. Püsimaksega lepingu korral kehtivad samad tingimused nagu eelnevalt punktides välja toodud. Stebby kaudu ostetud pileti või paketi kasutamisel rakenduvad Klubi üldised liikmelisuse ja treeningpakettide tingimused, sealhulgas kodukord, vastutus ja maksekohustused. Püsimaksega lepingu lõpetamine toimub vastavalt Klubi üldistele lepingu lõpetamise tingimustele. Liige peab esitama vastavasisulise teate vähemalt 30 päeva enne soovitud lõpetamise kuupäeva, saates kirja e-posti aadressile tartu@fitlife.ee. Pärast lepingu lõpetamist peatub automaatne maksete kogumine ning liikmelisus lõpeb vastavalt etteteatamistähtajale. Stebby kaudu ostetud piletite ja pakettide tagastamine toimub vastavalt Stebby platvormi reeglitele. Klubi ei vastuta Stebby maksete tagastamise korra eest ning kõik tagastamisega seotud küsimused tuleb lahendada otse Stebby klienditoega. Kõik Stebby kaudu ostetud teenused kehtivad vastavalt ostu hetkel kehtinud tingimustele ja Stebby süsteemi reeglitele.

14. Kasutustingimustega tutvumine ja vastutus

Liige on kohustatud enne liikmelepinguga liitumist ja Klubi teenuste kasutamist tutvuma käesolevate kasutustingimustega, sealhulgas liikmelepingu, treeningpakettide, maksekohustuste ja kodukorra nõuetega. Kasutustingimustega mitte tutvumine ei vabasta Liiget nende järgimisest ega võimalike kohustuste täitmisest, sealhulgas lepingu lõpetamise või maksepuhkuse taotlemise reeglitest. Kõik Klubi poolt edastatud teated, sealhulgas lepingu muudatused ja tähtajad, loetakse liikmele kättetoimetatuks, kui need on edastatud liikme poolt registreeritud e-posti aadressile või avaldatud Klubi ametlikel infokanalitel. Liige vastutab ise oma kontaktandmete ajakohasuse eest ning kohustub vajadusel informeerima Klubi klienditeenindust kontaktandmete muutumisest.