Treeningud

BODYPUMP™ JA BODYPUMP™45

Les Mills BODYPUMP™ on 55-minutiline lihasvastupidavuse treening, mida tehakse hoogsa ja inspireeriva muusika saatel. Treeningus kasutatakse spetsiaalseid kange ja ketaste komplekte, kus kangi raskust saab panna vastavalt soovile ja treenitusele. Treeningus vormitakse kõiki suuremaid lihasgruppe ning treening lõpeb venitusega. BODYPUMP™ treeningus sammukombinatsioone ei tehta. BODYPUMP™ sobib hästi ka meestele ja jõusaalitreeninguid harrastavale inimesele. Treeningprogramm uueneb iga kolme kuu järel.

Les Mills BODYPUMP™45 on treeningu lühendatud versioon, tunni kestvus on 45 minutit. Treening hõlmab kõiki suuremaid lihasgruppe.

 

BODYATTACK™

Les Mills BODYATTACK™ on 55-minutiline kõrge pulsisagedusega vastupidavustreening, mis on inspireeritud erinevatest kergejõustiku harjutustest nagu põlvetõste ning mitmed hüpped ja liikumised, et arendada kiirust, jõudu ja vastupidavust. Tunnis näitab treener nii lihtsamaid kui ka raskemaid harjutuste versioone. Korraliku pingutuse korral võib treeningus põletada kuni 700 kalorit!

 

BODYSTEP™ JA BODYSTEP™45

BODYSTEP™ on 55-minutiline intensiivne lihas- ja kardiotreening. Tunnis kasutatakse stepipinki, mille peal tehakse palju erinevaid hüppeid, kükke, väljaasteid, toenglamanguid ja kätekõverdusi. Kuna treeningu käigus läheb pulss üsna kõrgele ei ole tund sobilik algajale treenijale. Tundi on oodatud nii mehed kui naised. Treeningprogramm uueneb iga kolme kuu järel.

Les Mills BODYSTEP™45 on treeningu lühendatud versioon, tunni kestvus on 45 minutit.

 

BODYCOMBAT™ JA BODYCOMBAT™45

BODYCOMBAT™ on 55-minutiline energiline ja intensiivne treening, mis on inspireeritud idamaistest võitluskunstidest ja hõlmab paljusid alasid nagu karate, poks, taekwondo, tai chi ja muay thai. BODYCOMBAT™ sobib hästi vastupidavuse treenimiseks. Kuigi tunnis tehtavad liigutused on lihtsad, areneb selles tunnis koordinatsioon ja kehatunnetus. Sobib hästi ka meestele. Treeningprogramm uueneb iga kolme kuu järel.

Les Mills BODYCOMBAT™45 on treeningu lühendatud versioon, tunni kestvus on 45 minutit.

 

SH´BAM®

SH’BAM® – Les Millsi poolt väljatöötatud 45-minutiline rühmatreening, mis on inspireeritud kõigi aegade kuumimatest tantsuhittidest. SH’BAM on ideaalne moodus, et tõsta oma keha toonust tehes lihtsaid, kuid samal ajal piisavalt intensiivseid tantsuliigutusi, millega vabastad iseendas asuva tantsustaari, sõltumata sellest, kas Sa oled algaja või juba kogenud tantsija.

 

ZUMBA®

ZUMBA on tantsuline treening, mis ühendab endas latiino tantse ja rütme ning kergesti järgitavaid samme. Treening hõlmab endas nii kiireid kui aeglasi rütme viisil, mis on tõhus segu nii vastupidavuse kui ka lihastoonuse tõstmiseks. See on lõbus pidu, mida naudivad nii kogenud tantsijad ja treenijad kui ka alustajad ja ka need, kes pole varem leidnud endas julgust rühmatreeningusse tulla.

 

LATIN FIT

Treeningu esimene pool on tantsuline ja liikuv, õpitakse sammukombinatsiooni, mis on kõigile jõukohane, sest tants tuleb südamest ja täpselt nii nagu tuleb. Kogu tund on kuumade ladinarütmide saatel, mõnus meeleolu ja puusanõks on garanteeritud! Teises pooles treenitakse käsi, kõhtu ja selga. Treening lõpeb venitusharjutstega.

 

TONING

Toning on funktsionaalne lihastreening, kus erinevaid jõuharjutusi tehes tugevdatakse suuremaid lihasgruppe. Lihastreeningu osas kasutatakse keharaskust ning mitmeid abivahendeid (kangid, hantlid, pallid, kummilindid). Treening lõpeb venitusharjutustega.

 

SELG KÕHT TUHAR

Selg Kõht Tuhar on peamiselt selja-, kõhu-, ja tuharalihaseid vormiv funktsionaalne treening. Mõningal määral haaratakse tegevusse ka teisi lihasgruppe. Treening algab lühikese 7-minutilise soojendusega ning lõpeb 10-minutilise venitusega.

 

STEP

Step on tõhus treening, mille käigus tehakse lihtsamaid sammukombinatsioone kasutades stepipinki. Treeningu esimene osa koosneb stepi põhisammudest ning jõuharjutustest. Pingil üles-alla astumine annab hea koormuse südamelihaskonnale. Tunni teises pooles sooritatakse lihasvastupidavust arendavaid jõuharjutusi. Tund lõpeb venitusega.

 

deepWORK

deepWork on atleetlik, lihtne, väsitav, unikaalne intervalne treeningprogramm, mis lähtub viiest elemendist, järgides Yin ja Yang seaduspärasusi, kombineerides vastandeid, vaimset keskendumist ja füüsilist pingutust. Tund on oma ülesehituselt lihtne, atleetlik, pingutust nõudev ja unikaalne kogu keha intensiivne funktsionaaltreening.

Treening toimub paljajalu.

 

MILITARY VASTUPIDAVUSTREENING

Military vastupidavustreening on militaarse taustaga üldfüüsiline treening, mille eesmärgiks on arendada jõuvastupidavust.

Treeningu ülesehitus on mitmetahuline, kombineerituna inimese omal keharaskustel põhinevate harjutuste kui ka vahendite abil sooritavate harjutustega (hantlid, kettad, stepipink jne). Treeningus kasutatakse harjutusi, mida kasutavad ka armeed oma sõdurite füüsilise vormi parandamisel ning vormi hoidmisel. Sammukombinatsioone treeningus ei tehta ning treening sobib hästi pigem edasijõudnudtreenijale, kes soovivad oma treeninguid mitmekesistada ning viia oma vormi uuele tasemele.

Treening lõpeb venitusega.

 

BODYBALANCE™

Les Mills BODYBALANCE™ on keha ja meele treening, kus tehakse rahuliku muusika saatel mitmesuguseid liikumisi ja harjutusi, mis põhinevad jooga, tai chi ja pilatese tehnikatel. Muusika ja erinevate harjutuste harmooniline ühendamine parandavad rühti,arendavad painduvust, tugevdavad lihaseid, koordinatsiooni- ja keskendumisvõimet ning tasakaalu.

Treeningprogramm uueneb iga kolme kuu järel.

 

PILATES

Pilates on süsteemne treening, mis suunatud süvalihaste ehk stabiliseerivate lihaste tugevdamisele. Tunni eesmärgiks on lihaste tugevdamine, liikumise kvaliteedi parandamine, õige hingamise õppimine, rühi parandamine ja hea enesetunde loomine. Treening sobib hästi treeningutest kaua eemal olnud, ülekaalulistele, eakatele või tervise- ja seljaprobleemidega inimestele.

 

JÕUSAALI ABC

Jõusaali ABC-s selgitatakse jõusaalis treenimise põhitõdesid. Tund algab kerge soojendusega kardiomasinatel, seejärel tutvustab treener jõusaalimasinaid ja räägib korrektsest sooritustehnikast. Treeningu käigus tehakse harjutusi kogu keha suurimatele lihasgruppidele.

Lõpetuseks kerge venitus.