Treeningud

BODYVIVE™

Les Mills BODYVIVE™ on 55 minutiline lihtne ja väga tõhus funktsionaalne, kogu keha lihaskonda hõlmav erinevatel kõnni- ja sammukombinatsioonidel põhinev treening. Tunnis kasutatakse spetsiaalseid treeningvahendeid, millega haaratakse töösse kerelihased. Iga osaleja saab valida sobiva soorituse raskusastme ise. Treeningprogramm uueneb iga kolme kuu järel.

BODYBALANCE™

Les Mills BODYBALANCE™ on keha ja meele treening, kus tehakse rahuliku muusika saatel mitmesuguseid liikumisi ja harjutusi, mis põhinevad jooga,tai chi ja pilatese tehnikatel. Muusika ja erinevate harjutuste harmooniline ühendamine parandavad rühti, arendavad painduvust, tugevdavad lihaseid, koordinatsiooni- ja keskendumisvõimet ning tasakaalu. Treeningprogramm uueneb iga kolme kuu järel.

ZUMBA

ZUMBA on tantsuline treening, mis ühendab endas latiino tantse ja rütme ning kergesti järgitavaid samme. Treening hõlmab endas nii kiireid kui aeglasi rütme viisil, mis on tõhus segu nii vastupidavuse kui ka lihastoonuse tõstmiseks. See on lõbus pidu, mida naudivad nii kogenud tantsijad ja treenijad kui ka alustajad ja ka need, kes pole varem leidnud endas julgust rühmatreeningusse tulla.

VINYASA YOGA

Vinyasa Yoga on muusika saatel tehtav keha ja meele treening, mis on alguse saanud hatha joogast. Treeningus pööratakse erilist tähelepanu painduvusele ning tasakaalu ja jõu arendamisele, kasutades selleks ka keha kõige väiksemaid lihaseid. Treening sobib nii algajatele kui ka edasijõudnutele.

 

SELG KÕHT TUHAR

Selg Kõht Tuhar on peamiselt selja-, kõhu-, ja tuharalihaseid vormiv funktsionaalne treening. Mõningal määral haaratakse tegevusse ka teisi lihasgruppe. Treening algab lühikese u 7 minutit kestva soojendusega ning lõpeb u 10 minutilise venitusega.

 

PILOXING

PILOXING® on tipptasemel teadus- ja fitnesstehnika, et põletada maksimaalselt kaloreid, arendada ning suurendada lihasvastupidavust ja kujundada keha. Unikaalne programm, mida ühendab jõud, kiirus ja painduvus. Treeningule saad lisada võlu spetsiaalsete Piloxing raskuskinnastega. Tund toimub paljajalu.

 

HATHA JOOGA

Läbi Hatha-jooga harjutuste ja asanate toimub:ühtlase ja sujuva hingamise omandamine,selgroo elastsuse suurendamine, rühi ja aju verevarustuse parandamine,siseelundite, südame ja veresoonkonna tugevdamine,lihaste püsipinge kõrvaldamine,rahunemine,vabanemine stressist. Treening lõpeb lõdvestumisega meditatiivse muusika saatel.

 

DEEPWORK

DeepWork – bodyART looja Robert Steinbacheri poolt loodud lihtsa ülesehitusega, atleetlik, pingutust nõudev ja unikaalne kogu keha intensiivne funktsionaaltreening. Treening toimub paljajalu.

 

YOGAFUNC

YogaFunC on Jocke Salokorpi loodud kontseptsioon, mis paljuski toetub Ashtanga Jooga seeriatele. See on jõukohane treening ka algajatele. Samas saab seda harjutust teha ka luues väljakutseid edasijõdnud fitnessi ning jooga inimestele ja seda tänu eri raskustega valikutele. YogafunC on mitmekülgne, funktsionaalne, mänguline, muusikasse loodud treening. Parandab rühti, painduvust, jõudu ja enesetunnet.

 

Hinge ja keha jooga

Hinge ja keha jooga- muusika saatel, läbi harjutuste ja asanate, tugevdame sidet keha ja vaimu vahel. Rahunenud meel laseb kuulata keha häält, teha õigeid otsuseid! Õpime õigesti hingama ja “kohal” olema vajalikul momendil. Joogatund lõppeb lõdvestumisega meditatiivse muusika saatel.

 

STRETCHING

Stretching on treening ennekõike lihaste taastamiseks intensiivsetest treeningutest, pingetest lõdvestumiseks ja painduvuse parandamiseks. Keha vabastamine pingetest aitab lihasel puhata ja areneda, stressi ennetada ja maandada. Tunnis tehakse 5-10 minutit liikuvusharjutusi liigeste avamiseks ning seejärel pikki rahulikke venitusi keha suuremate lihasrühmade lõdvestamiseks ja nende elastsuse parandamiseks.

 

PILATES

Pilatese süsteemi kuulub kompleks erinevaid harjutusi, mille sooritamisel lähtutakse keha keskmest, eesmärgiga stabiliseerida lülisammas. Tegemist on pindmiste ja süvalihaste tasakaalustatud treeninguga. Kere stabiliseerimiseks kasutatakse kõhu- ja seljalihaste kontrollitud koostööd läbi Pilatese meetodi.Paraneb jõud, painduvus  ja kontroll keha üle.

 

SELJAPILATES

SeljaPilates on seljale ning rühile suunatud treening, mille eesmärgiks on  tõhusalt, kuid samas õrnalt töötada selga liikuvamaks ja tugevamaks, parandades samas ka rühti. Harjutused, mis  põhinevad Pilatese tehnikal aitavad  vähendada ja vältida kehas lihaspingeid, stressi ning leevendada valu, et meie kehas püsiks terve vaim.