Treeningplaan

Treeningud

BODYBALANCE™

Les Mills BODYBALANCE™ on keha ja meele treening, kus tehakse rahuliku muusika saatel mitmesuguseid liikumisi ja harjutusi, mis põhinevad jooga,tai chi ja pilatese tehnikatel. Muusika ja erinevate harjutuste harmooniline ühendamine parandavad rühti, arendavad painduvust, tugevdavad lihaseid, koordinatsiooni- ja keskendumisvõimet ning tasakaalu. Treeningprogramm uueneb iga kolme kuu järel.

 

PILATES

Pilatese süsteemi kuulub kompleks erinevaid harjutusi, mille sooritamisel lähtutakse keha keskmest, eesmärgiga stabiliseerida lülisammas. Tegemist on pindmiste ja süvalihaste tasakaalustatud treeninguga. Kere stabiliseerimiseks kasutatakse kõhu- ja seljalihaste kontrollitud koostööd läbi Pilatese meetodi.Paraneb jõud, painduvus  ja kontroll keha üle.

 

SELJAPILATES

SeljaPilates on seljale ning rühile suunatud treening, mille eesmärgiks on  tõhusalt, kuid samas õrnalt töötada selga liikuvamaks ja tugevamaks, parandades samas ka rühti. Harjutused, mis  põhinevad Pilatese tehnikal aitavad  vähendada ja vältida kehas lihaspingeid, stressi ning leevendada valu, et meie kehas püsiks terve vaim.

 

VINYASA YOGA

Vinyasa Yoga on muusika saatel tehtav keha ja meele treening, mis on alguse saanud hatha joogast. Treeningus pööratakse erilist tähelepanu painduvusele ning tasakaalu ja jõu arendamisele, kasutades selleks ka keha kõige väiksemaid lihaseid. Treening sobib nii algajatele kui ka edasijõudnutele.

 

YNYANG YOGA

Alustame joogatundi Yin stiilis. Yin jooga mõjutab läbi asanate õrnalt, aga järjepidevalt kõõluseid, liigeseid, sidekudet ja energiameridiaane. Yin jooga olemuseks on pikad venitused, peatudes poosides kauem ning lõdvestades lihaseid. Selline kerge, kuid pidev sidekoe stimuleerimine parandab liigeste tervist ja liikuvust, aitab laadida keha energia süsteemi ning väga loomulikul viisil suunab meie tähelepanu sissepoole.

Kui lihased ja liigesed on lahti venitatud, jätkame aktiivsemalt, Hatha stiilis. Süda hõiskab rõõmust, sest kõik harjutused ja asanad tulevadki nüüd paremini välja!

Joogatund lõppeb 15 minutilise lõdvestusega. Täielik ehk süvalõdvestus, SAVASANA sanskriti keeles, annab joogatunni lõpus organismile puhkust ning aitab kehal omaks võtta kogu harjutamisest saadud kasu. Lõdvestus rahustab ja vähendab sümpaatilise närvisüsteemi (võitle või põgene) aktiivsust, aeglustab hingamist ja südamelööke, vabastab lihaste pinged, alandab vererõhku, lubades kehal alustada tervendavate protsessidega. Paraneb ainevahetus, reguleerub hormoonide tasakaal, pidurduvad vananemisprotsessid.

 

HATHA JOOGA

Läbi Hatha-jooga harjutuste ja asanate toimub:ühtlase ja sujuva hingamise omandamine,selgroo elastsuse suurendamine, rühi ja aju verevarustuse parandamine,siseelundite, südame ja veresoonkonna tugevdamine,lihaste püsipinge kõrvaldamine,rahunemine,vabanemine stressist. Treening lõpeb lõdvestumisega meditatiivse muusika saatel.

 

DEEPWORK

DeepWork – bodyART looja Robert Steinbacheri poolt loodud lihtsa ülesehitusega, atleetlik, pingutust nõudev ja unikaalne kogu keha intensiivne funktsionaaltreening. Treening toimub paljajalu.

 

YOGAFUNC

YogaFunC on Jocke Salokorpi loodud kontseptsioon, mis paljuski toetub Ashtanga Jooga seeriatele. See on jõukohane treening ka algajatele. Samas saab seda harjutust teha ka luues väljakutseid edasijõdnud fitnessi ning jooga inimestele ja seda tänu eri raskustega valikutele. YogafunC on mitmekülgne, funktsionaalne, mänguline, muusikasse loodud treening. Parandab rühti, painduvust, jõudu ja enesetunnet.

 

VERVE

Tule ja rahusta oma meelt ja venita oma lihaseid keha ja meele treeningus Verve. See treening on loodud sind stressi küüsist päästma!

Verve kohta räägivad asjatundjad, et esimene asi, mida sa siit tunnist võidad, ongi närve rahustav mõju. Keha koondab stressi jäikadesse lihastesse, meel kramplikesse mõttemustritesse. Mõlemad saab siin tunnis taas elastseks venitada ja vabaks lasta.

See on dünaamilisem kui teised kehameele tunnid. Verves ei sukelduta sügavale joogasse, ei suruta peale mingit spetsiifilist tehnikat, vaid avardatakse keha liikumisvõimalusi.
Siin tunnis on palju venitusi ja süvalihaste tööd. See tund on ka hea lähtekoht algajale, et oma keha liikuma saada.

 

TONING

TONING on lihtne ja väga tõhus kogu keha lihaskonda hõlmav treening.
Treeningprogrammi eesmärgiks on tõsta funktsionaalsete jõuvastupidavusharjutuste osakaalu, sooritada harjutusi rahulikumas tempos ja kõike seda kaasaegsema muusika saatel. Kogu treening on mitmekülgselt keha arendav ja sobib kõigile (valikus on kergemad ja raskemad variandid, mida saab iga treenija kohandada vastavalt enda füüsilisele võimekusele).
Tund algab lihtsa soojendusega, millele järgneb pulsisageduse tõstmine. Treeningu teises pooles treenitakse üla- ja alakeha ning kõhu- ja seljalihaseid. Treening lõpeb taastavate venitustega. Treeningus kasutatakse erinevaid vahendeid (kummituubi, hantleid, palle)mis annavad võimaluse teha harjutusi efektiivsemalt. Kõik liikumised on lihtsad, kuid tõhusad.
Treening parandab lihasjõudu ja vastupidavust, parandab rühti ning põletab efektiivselt kaloreid.
Treening sobib kõigile ka algajatele.

 

SELG KÕHT TUHAR

Selg Kõht Tuhar on peamiselt selja-, kõhu-, ja tuharalihaseid vormiv funktsionaalne treening. Mõningal määral haaratakse tegevusse ka teisi lihasgruppe. Treening algab lühikese u 7 minutit kestva soojendusega ning lõpeb u 10 minutilise venitusega.

 

DANCE MIX

Dance Mix on energiline tantsuline treening, mis ühendab endas erinevaid tantustiile ja rütme ning kergesti järgitavaid samme. Treening hõlmab endas nii kiireid kui aeglasi rütme viisil, mis on tõhus segu nii vastupidavuse kui ka lihastoonuse tõstmiseks.