Treeningud

BODYSTEP®

BODYSTEP® on 55-minutiline intensiivne lihas- ja kardiotreening. Tunnis kasutatakse stepipinki, mille peal tehakse palju erinevaid hüppeid, kükke, väljaasteid, toenglamanguid ja kätekõverdusi. Kuna treeningu käigus läheb pulss üsna kõrgele ei ole BodyStepi tund sobilik algajale treenijale. Tundi on oodatud nii mehed kui naised. Treeningprogramm uueneb iga kolme kuu järel.

BODYBALANCE™

Les Mills BODYBALANCE™ on keha ja meele treening, kus tehakse rahuliku muusika saatel mitmesuguseid liikumisi ja harjutusi, mis põhinevad jooga,tai chi ja pilatese tehnikatel. Muusika ja erinevate harjutuste harmooniline ühendamine parandavad rühti, arendavad painduvust, tugevdavad lihaseid, koordinatsiooni- ja keskendumisvõimet ning tasakaalu. Treeningprogramm uueneb iga kolme kuu järel.

BODYPUMP™

Les Mills BODYPUMP™ on 55 minutiline lihasvastupidavuse treening, mida tehakse hoogsa ja inspireeriva muusika saatel. Treeningus kasutatakse spetsiaalseid kange ja ketaste komplekte, kus kangi raskust saab panna vastavalt soovile ja treenitusele. Treeningus vormitakse kõik suuremad lihasgrupid ning treening lõpeb venitusega. BODYPUMP™ treeningus sammukombinatsioone ei tehta. BODYPUMP™ sobib hästi ka meestele ja jõusaalitreeninguid harrastavale inimesele. Treeningprogramm uueneb iga kolme kuu järel.

BODYVIVE™

Les Mills BODYVIVE™ on 55 minutiline lihtne ja väga tõhus funktsionaalne, kogu keha lihaskonda hõlmav erinevatel kõnni — ja sammukombinatsioonidel põhinev treening. Tunnis kasutatakse spetsiaalseid treeningvahendeid, millega haaratakse töösse kerelihased. Iga osaleja saab valida sobiva soorituse raskusastme ise. Sobib kõigile sh mehed. Treeningprogramm uueneb iga kolme kuu järel.

BODYATTACK™

Les Mills BODYATTACK™ on 55 minutiline kõrgema pulsisagedusega jõu- ja vastupidavustreening. Treeningus on kombineeritud liikumine koos tasakaalu ja jõuharjutustega. Jõuline muusika motiveerib igaüht saavutama oma eesmärke. Sobib hästi ka meestele. Treeningprogramm uueneb iga kolme kuu järel.

Selles energilises intervalltreeningus on ühendatud atleetlikud aeroobsed ning jõudu ja keha juhtimist arendavad liikumised. Energilised juhendajad ja tempokas muusika motiveerivad Sind saavutama oma eesmärki – nädalalõputreenijast hard-core atleediks!

 

SELG KÕHT TUHAR

Selg Kõht Tuhar on peamiselt selja-, kõhu-, ja tuharalihaseid vormiv funktsionaalne treening. Mõningal määral haaratakse tegevusse ka teisi lihasgruppe. Treening algab lühikese u 7 minutit kestva soojendusega ning lõpeb u 10 minutilise venitusega.