Treeningplaan

Treeningud

BODYPUMP™

Les Mills BODYPUMP™ on 55-minutiline lihasvastupidavuse treening, mida tehakse hoogsa ja inspireeriva muusika saatel. Treeningus kasutatakse spetsiaalseid kange ja ketaste komplekte, kus kangi raskust saab panna vastavalt soovile ja treenitusele. Treeningus vormitakse kõik suuremad lihasgrupid ning treening lõpeb venitusega. BODYPUMP™ treeningus sammukombinatsioone ei tehta. BODYPUMP™ sobib hästi ka meestele ja jõusaalitreeninguid harrastavale inimesele. Treeningprogramm uueneb iga kolme kuu järel.

 

Les Mills TONE™

Les Mills TONE on kuni 55-minutiline lihtne ja väga tõhus funktsionaalne, kogu keha lihaskonda hõlmav treening.

Les Mills TONE treeningu eesmärk on käia kaasas trendidega, proovida uusi harjutusi ning anda inimestele palju valikuvõimalusi. Treeningus on lihtsad liikumised, millest saab minna järk-järgult raskemaks. Tegemist on kolm ühes treeninguga: kardio, jõud ja kõht.

Les Mills TONE on sisuliselt kõik Les Millsi treeningud kokku: komponente BodyPumpist, -Combatist, -Attackist, -Balancest ja ka GRITist. Loomulikult on komponente uuest Les Mills Barre’st. Tegemist on erinevate Les Millsi kavasid tutvustava programmiga. Sobib hästi algajale ja ka edasijõudnutele.

Liikumised on lihtsad, kuid tõhusad. Treening parandab lihasjõudu ja vastupidavust, parandab rühti ning põletab efektiivselt kaloreid.

 

SELG KÕHT TUHAR

Selg Kõht Tuhar on peamiselt selja-, kõhu-, ja tuharalihaseid vormiv funktsionaalne treening. Mõningal määral haaratakse tegevusse ka teisi lihasgruppe. Treening algab lühikese ~ 7 minutit kestva soojendusega ning lõpeb ~10 minutilise venitusega.

 

Brazilian-booty lift 45

Brazilian booty lift on 45-minutiline lihasvastupidavustreening, mis keskendub eeskätt tuhara- ja jalalihaste treenimisele. Tund algab lühikese soojendusega. Harjutusi sooritatakse nii oma keharaskusega kui erinevate treeningvahenditega. Tund lõppeb venitustega. Treening sobib nii naistele kui meestele.

 

POUND®

POUND® on maailma esimene rühmatreening, milles on omavahel kombineeritud energiat andev rütmikas trummimäng, ohtralt kaloreid põletav liikumine ning lihaste ja vastupidavuse arendamine. Tunnis kasutatakse spetsiaalselt väljatöötatud raskustega trummipulki (Ripstix®), millega treenides ja samal ajal rütmi lüües saab igaüks end mõnusalt välja elada ja rokkstaarina tunda. Eeldusi tunnis osalemiseks ei ole. Treeningu pikkus 45-minutit. POUND® sobib nii algajale, kui edasijõudnud treenijale, võimaldades kõiki harjutusi endale sobivaks kohandada. Treeningus kasutatakse kaasahaaravat rokkmuusikat ning lõbus trummimäng paneb unustama, et oled trennisaalis! Tule ela ennast välja!

 

Shape and Burn

Nii nagu treeningu nimi juba ütleb keskendutakse antud treeningus lihaste vormimisele ja rasvapõletusele. Treening algab soojendusega, millele järgnevad erinevad kardio- ja lihasharjutused. Sammukombinatsioone muusikarütmis antud treeningus ei tehta. Liigutuste tempo on samuti rahulik ning keskendutakse eeskätt korrektsele sooritustehnikale. Treening arendab lihastoonust ja -vastupidavust, aeroobset võimekust, koordinatsiooni ja tasakaalu.
Treening lõpeb venitusega.

 

deepWORK

deepWork on atleetlik, lihtne, väsitav, unikaalne intervalne treeningprogramm, mis lähtub viiest elemendist, järgides Yin ja Yang seaduspärasusi, kombineerides vastandeid, vaimset keskendumist ja füüsilist pingutust.

Treeningstiili loojaks on Robert Steinbacher. Tund on oma ülesehituselt lihtne, atleetlik, pingutust nõudev ja unikaalne kogu keha intensiivne funktsionaaltreening.
Treening toimub paljajalu.

 

BODYCOMBAT™

BODYCOMBAT™ on 55-minutiline energiline ja intensiivne treening, mis on inspireeritud idamaistest võitluskunstidest ja hõlmab paljusid alasid nagu karate, poks, taekwondo, tai chi ja muay thai. BODYCOMBAT™ sobib hästi vastupidavuse treenimiseks. Kuigi tunnis tehtavad liigutused on lihtsad, areneb selles tunnis koordinatsioon ja kehatunnetus. Sobib hästi ka meestele. Treeningprogramm uueneb iga kolme kuu järel.

 

BODYSTEP

BODYSTEP™ on 55-minutiline intensiivne lihas- ja kardiotreening. Tunnis kasutatakse stepipinki, mille peal tehakse palju erinevaid hüppeid, kükke, väljaasteid, toenglamanguid ja kätekõverdusi. Kuna treeningu käigus läheb pulss üsna kõrgele ei ole BodyStepi tund sobilik algajale treenijale. Tundi on oodatud nii mehed kui naised. Treeningprogramm uueneb iga kolme kuu järel.

 

Be STRONG

be STRONG ehk STRONG by Zumba® EI OLE tantsuline trenn!

Tegemist on kõrge intensiivsusega intervalltreeninguga, kus vahelduvad väga intensiivsed ja lühikesed harjutused kergematega.
Treening on tempokas ja selle tugeva rütmiga muusika, mis on loodud spetsiaalselt antud treeningu jaoks, esitab väljakutse lihastele, vastupidavusele, liikuvusele ja keha võimekusele sooritada liigutusi kiirelt ja tugevalt.

STRONG by Zumba™ treeningus kasutatakse harjutustes oma keharaskust ning see on sobilik tõesti kõigile, nii meestele kui naistele, kel on soov end proovile panna, kuna harjutuste intensiivsust on igaühel võimalik reguleerida vastavalt oma võimekusele, sealjuures arenedes iga korraga järjest tugevamaks, kiiremaks ja paremaks. Selles treeningus ootavad Sind ees kükid, väljaasted, hüpped, kosmonaudid, põlvetõstejooks, käe-ja jalalöögid, lisaks terve blokk lihasharjutusi matil ning rohkemgi veel.
Treening kestab 60 minutit, algab soojendusega ning koosneb üldjoontes neljast erineva tempoga blokist, mille seovad tervikuks lühikesed ja aktiivsed taastumisosad. Treening lõpeb venitusega.

See uus treeningprogramm põletab rasva ka peale treeningut kuni 72 tundi – Sa lihtsalt pead seda proovima!

Treeningu teeb eriliseks muusika, mis on loodud motiveerima ja toetama treenijat igas harjutuses, igal rütmil, kuna kõik sooritatavad harjutused on ideaalselt sünkroniseeritud muusikasse.

Treening lõpeb venitusega.

 

Military vastupidavustreening

Military vastupidavustreening on militaarse taustaga üldfüüsiline treening, mille eesmärgiks on arendada jõuvastupidavust.
Treeningu ülesehitus on mitmetahuline, kombineerituna inimese omal keharaskustel põhinevate harjutuste kui ka vahendite abil sooritavate harjutustega (hantlid, kettad, stepipink jne).
Military Vastupidavustreening on tõhus treening, mis on saanud inspiratsiooni Military Pump treeningstiilist. Treeningus kasutatakse harjutusi, mida kasutavad ka armeed oma sõdurite füüsilise vormi parandamisel ning vormi hoidmisel.
Sammukombinatsioone treeningus ei tehta ning treening sobib hästi pigem edasijõudnud treenijale, kes soovivad oma treeninguid mitmekesistada ning viia oma vormi uuele tasemele. Treening lõpeb venitusega.

 

SH´BAM®

SH’BAM® – Les Millsi poolt väljatöötatud rühmatreening, mis on inspireeritud kõigi aegade kuumimatest tantsuhittidest. SH’BAM on ideaalne moodus, et tõsta oma keha toonust, tehes lihtsaid, kuid samal ajal piisavalt intensiivseid tantsuliigutusi, millega vabastad iseendas asuva “sisetähe”, sõltumata sellest, kas Sa oled algaja või juba kogenud tantsija.

 

ZUMBA

ZUMBA on tantsuline treening, mis ühendab endas latiino tantse ja rütme ning kergesti järgitavaid samme. Treening hõlmab endas nii kiireid kui aeglasi rütme viisil, mis on tõhus segu nii vastupidavuse kui ka lihastoonuse tõstmiseks. See on lõbus pidu, mida naudivad nii kogenud tantsijad ja treenijad kui ka alustajad ja ka need, kes pole varem leidnud endas julgust rühmatreeningusse tulla.

 

StripDance

StripDance on madalama pulsisagedusega naiselikku liikumist rõhutav treening. Treening arendab koordinatsiooni, tasakaalu ja painduvust ning pakub uut ja nauditavat tantsukogemust kaasahaarava muusika saatel.
Sammukombinatsioonid pole rasked ning treening sobib ka algajatele.

Tunni jooksul jäävad riided ikka selga ja ka lihased treenituks! Sobilik treeningriietus on mugav ja sportlik.

 

BODYBALANCE™

Les Mills BODYBALANCE™ on keha ja meele treening, kus tehakse rahuliku muusika saatel mitmesuguseid liikumisi ja harjutusi, mis põhinevad jooga,tai chi ja pilatese tehnikatel. Muusika ja erinevate harjutuste harmooniline ühendamine parandavad rühti, arendavad painduvust, tugevdavad lihaseid, koordinatsiooni- ja keskendumisvõimet ning tasakaalu. Treeningprogramm uueneb iga kolme kuu järel.

 

POP PILATES

POP Pilateses on kombineeritud parimad osad klassikalisest pilatesest, joogast ja tantsust. See on täiuslik treening kõigile, kellele eelnevatest vähemalt üks meeldib. Lisaks tehakse kõiki harjutusi kaasaegse pop-muusika rütmis, mitte ei loeta korduseid või aega, mistõttu on terve tund justkui tants matil.

 

PILATES

Pilates on süsteemne treening, mis on nime saanud oma looja Joseph H. Pilatese järgi. Pilatese meetod on suunatud süvalihaste ehk stabiliseerivate lihaste tugevdamisele. Tunni eesmärgiks on lihaste tugevdamine, liikumise kvaliteedi parandamine, õige hingamise õppimine, rühi parandamine ja hea enesetunde loomine. Treening sobib hästi treeningutest kaua eemal olnud, ülekaalulistele, eakatele või tervise- ja seljaprobleemidega inimestele.

 

VERVE

Tule ja rahusta oma meelt ja venita oma lihaseid uues keha ja meele treeningus Verve. See treening on loodud just sind stressi küüsist päästma!

Verve kohta räägivad asjatundjad, et esimene asi, mida sa siit tunnist võidad, ongi närve rahustav mõju. Keha koondab stressi jäikadesse lihastesse, meel kramplikesse mõttemustritesse. Mõlemad saab siin tunnis taas elastseks venitada ja vabaks lasta.

See on dünaamilisem kui teised kehameele tunnid. Verves ei sukelduta sügavale joogasse, ei suruta peale mingit spetsiifilist tehnikat, vaid avardatakse keha liikumisvõimalusi.
Siin tunnis on palju venitusi ja süvalihaste tööd.  See tund on ka hea lähtekoht algajale, et oma keha liikuma saada.