Treeningud

BODYPUMP™

Les Mills BODYPUMP™ on 55 minutiline lihasvastupidavuse treening, mida tehakse hoogsa ja inspireeriva muusika saatel. Treeningus kasutatakse spetsiaalseid kange ja ketaste komplekte, kus kangi raskust saab panna vastavalt soovile ja treenitusele. Treeningus vormitakse kõik suuremad lihasgrupid ning treening lõpeb venitusega. BODYPUMP™ treeningus sammukombinatsioone ei tehta. BODYPUMP™ sobib hästi ka meestele ja jõusaalitreeninguid harrastavale inimesele. Treeningprogramm uueneb iga kolme kuu järel.

 

BODYCOMBAT™

BODYCOMBAT™ on 55 minutiline energiline ja intensiivne treening, mis on inspireeritud idamaistest võitluskunstidest ja hõlmab paljusid alasid nagu karate, poks, taekwondo, tai chi ja muay thai. BODYCOMBAT™ sobib hästi vastupidavuse treenimiseks. Kuigi tunnis tehtavad liigutused on lihtsad, areneb selles tunnis koordinatsioon ja kehatunnetus. Sobib hästi ka meestele. Treeningprogramm uueneb iga kolme kuu järel.

 

BODYATTACK™

Les Mills BODYATTACK™ on 55 minutiline kõrgema pulsisagedusega jõu- ja vastupidavustreening. Treeningus on kombineeritud liikumine koos tasakaalu ja jõuharjutustega. Jõuline muusika motiveerib igaüht saavutama oma eesmärke. Sobib hästi ka meestele. Treeningprogramm uueneb iga kolme kuu järel.

Selles energilises intervalltreeningus on ühendatud atleetlikud aeroobsed ning jõudu ja keha juhtimist arendavad liikumised. Energilised juhendajad ja tempokas muusika motiveerivad Sind saavutama oma eesmärki – nädalalõputreenijast hard-core atleediks!

Arvestades, et BodyAttacki puhul on tegemist kõrge intensiivsusega rühmatreeninguga, siis on see sobilik edasijõudnud treenijatele. Samas on harjutuste liigutused lihtsad.

 

BODYSTEP®

BODYSTEP® on 55-minutiline intensiivne lihas- ja kardiotreening. Tunnis kasutatakse stepipinki, mille peal tehakse palju erinevaid hüppeid, kükke, väljaasteid, toenglamanguid ja kätekõverdusi. Kuna treeningu käigus läheb pulss üsna kõrgele ei ole BodyStepi tund sobilik algajale treenijale. Tundi on oodatud nii mehed kui naised. Treeningprogramm uueneb iga kolme kuu järel.

 

BODYVIVE™

Les Mills BODYVIVE™ on 55 minutiline lihtne ja väga tõhus funktsionaalne, kogu keha lihaskonda hõlmav erinevatel kõnni — ja sammukombinatsioonidel põhinev treening. Tunnis kasutatakse spetsiaalseid treeningvahendeid, millega haaratakse töösse kerelihased. Iga osaleja saab valida sobiva soorituse raskusastme ise. Sobib kõigile sh mehed. Treeningprogramm uueneb iga kolme kuu järel.

 

BODYBALANCE™

Les Mills BODYBALANCE™ on keha ja meele treening, kus tehakse rahuliku muusika saatel mitmesuguseid liikumisi ja harjutusi, mis põhinevad jooga,tai chi ja pilatese tehnikatel. Muusika ja erinevate harjutuste harmooniline ühendamine parandavad rühti, arendavad painduvust, tugevdavad lihaseid, koordinatsiooni- ja keskendumisvõimet ning tasakaalu. Treeningprogramm uueneb iga kolme kuu järel.

 

BODYJAM™

Les Mills BODYJAM™ on 55 minutiline erinevaid tantsustiile ühendav tantsutreening. BODYJAM™ treening on kokku pandud erinevatest tantsu- ja muusikastiilidest nagu house, hip-hop, latino, disko, reggae jne. Treeningu eesmärgiks on rütmitaju, koordinatsiooni, füüsilise vormi ja kehatunnetuse arendamine läbi lõbusa, tõhusa ja vaba liikumise.

 

ZUMBA

ZUMBA on tantsuline treening, mis ühendab endas latiino tantse ja rütme ning kergesti järgitavaid samme. Treening hõlmab endas nii kiireid kui aeglasi rütme viisil, mis on tõhus segu nii vastupidavuse kui ka lihastoonuse tõstmiseks. See on lõbus pidu, mida naudivad nii kogenud tantsijad ja treenijad kui ka alustajad ja ka need, kes pole varem leidnud endas julgust rühmatreeningusse tulla.

 

SELG KÕHT TUHAR

Selg Kõht Tuhar on peamiselt selja-, kõhu-, ja tuharalihaseid vormiv funktsionaalne treening. Mõningal määral haaratakse tegevusse ka teisi lihasgruppe. Treening algab lühikese u 7 minutit kestva soojendusega ning lõpeb u 10 minutilise venitusega.

 

SH´BAM®

SH’BAM® – kõige uuem Les Millsi poolt väljatöötatud rühmatreening, mis on inspireeritud kõigi aegade kuumimatest tantsuhittidest. SH’BAM on ideaalne moodus, et tõsta oma keha toonust, tehes lihtsaid, kuid samal ajal piisavalt intensiivseid tantsuliigutusi, millega vabastad iseendas asuva “sisetähe”, sõltumata sellest, kas Sa oled algaja või juba kogenud tantsija.

 

STEP

Stepi on keskmise keerukusega step-aeroobika treening, milles soojendusosale järgneb sammukombinatsioonide osa. Tunnis tehakse erinevaid astumisi ja samme stepi pingile ja maha. Tunni teine osa on lihastreening eelkõige ülakeha lihastele ning lõpetatakse venitusharjutustega.